Ski Resort
Divcibare Ski Resort
Divcibare Ski Resort
Početna stranaValjevske vestiPozitivaMladiKulturaSportBlogFoto danaNa kafici saAdresarKontakt
Pratite nas preko Facebook-a  Pratite nas na Twitteru  Rss
Divcibare Ski Resort
Divcibare Ski Resorr

VALJEVSKO BLOGOVARANJE

Popis star 5 vekova: Zvanični dokument Osmanlijskog carstva dokazao ko su starosedeoci Kosova i Metohije!

Objavljen od Pecelj
Pecelj
Pecelj još nije napisana biografija
Korisnik je trenutno offline
na sreda, 03 jun 2015
in FILOZOFIRANJE 61 Komentara

Dokaz nad dokazima da su Srbi vekovni narod, najstariji na Kosovu i Metohiji, koji brani sva današnja srpska prava na južnoj pokrajini Srbije je Otomanski defter (zvaničan dokument Osmanlijskog carstva)!

U njemu se do detalja navode srpske kuće na Kosovu, kao i tačan broj Albanaca koji je tada živeo u Prištini, Vučitrnu i drugim mestima!

Ovaj defeter – opšti katastarski popis datira iz 1455. godine  i zabeležen je u zemlji Brankovića, a objavio ga je “Orijentalni institut u Sarajevu” i on dokazuje da su Albanci zapravo pridošlice na Kosovo.

Osmanlijski popisivač je zabeležio da na KiM postoji 480 naseobina u kojima živi 13.696 odraslih muškaraca, 12.985 kuća, i još 14.087 nosioca domaćinstava (pošto je postojalo i 480 udovica). Neki odrasli muškarci nisu imali svoje kuće, pa su tako zabeleženi kao siromasi. Neke kuće su deljene na više domaćinstava.

Pažljivim proučavanjem onoga što je zabeležio osmanlijski popisivač na KiM ustanovljena je frapantna etnička struktura stanovništa.

Turski vojnici ispred manastira Visoki Dečani. Foto: Manastir Visoki Dečani

Turski vojnici ispred manastira Visoki Dečani. Foto: Manastir Visoki Dečani

Sredinom 15. veka postojalo je skoro 13.000 srpskih kuća u svih 480 sela i varoši na Kosovu i Metohiji. Pored naših, tu je bilo i 75 vlaških domaćinstava u 34 sela, 46 albanskih u 23 sela, 17 bugarskih u 10 sela, pet grčkih u Lauši i Vučitrnu, jedno jevrejsko u Vučitrnu i jedno hrvatsko.

Dakle, pre 500 godina, postojalo je na Kosovu samo 46 albanskih domaćinstava u 23 sela (u proseku dve kuće po selu, nijedno jedino čisto albansko), dok je srpskih bilo skoro 13.000 u svih 480 naseobina. Slovima: trinaest hiljada u četiri stotine i osamdeset mesta naspram četrdeset i šest u dvadeset i tri.

I ne samo to nego ne postoji zabeležen čak ni jedan jedini toponim albanskog porekla (uostalom, i danas Albanci na KiM uglavnom koriste srpske toponime, počev od imena samoproklamovane države Kosovo koje na albanskom jeziku ne znači ništa, odnosno, imena koje je srpskog porekla, pa sve do naziva prestonice – Prištine).

U ovom popisu na 210 toj strani može se do detalja videti svako ime i prezime čoveka koji je tada živeo u Prištini, a zanimljivo je da Albanaca nije bilo ni od korova, već su sva srpska imena nanizana na ovom popisu!

Isti slučaj je i sa Trgovištem, Vučitrnom, Topolnicom i Labom, a :ukoliko želite detaljnije podatke možete ih dobiti ovde :

https://www.scribd.com/doc/98035320/Oblast-Brankovica-Opsirni-Katastarski-Popis-Iz-1455-Godine

Prema poslednjem popisu stanovništa na teritoriji AP Kosovo i Metohija koji je sproveden početkom aprila 2011. godine, tamo je živelo 1,7 miliona ljudi.

Ovaj broj uglavnom obuhvata Albance, pošto popis nije sproveden u četiri opštine na severu pokrajine, a i najveći deo Srba južno od Ibra ga je bojkotovao.

(Telegraf.rs)

 

Ključne reči: Nema ključnih reči

Komentari  

 
-15 #1 Va Gradjevinac 04-06-2015 06:09
Kako da ovo dodje do CNN-a, BBC-a, AL JAZEERA-e, RUSSIA TODAY, RAI UNOa se svetski vizualizuje.
Citiraj
 
 
-28 #2 bosko 04-06-2015 07:09
Требао си отићи још једно пет векова у назад. Пронађи одакле су Немањићи и шта су све заузели борбом против Византије. Па са тим прцаљама правац на запад да то објасниш и Европи и Америци. Немају они појма о историји, и зато нас стално цвељају. А ако одеш још даље уназад (чињеницама које лансира "Сербона") видећеш да је и Исус био Србин, и Персијанци такође, ма цео свет је постао од Срба. Ваљда смо зато "Божји народ".
Citiraj
 
 
+3 #3 Zabrinuti građanin 04-06-2015 13:39
Lepo je što postoji ovaj dokument, ali on nažalost ne može da promeni činjenicu da danas Srba na najvećem delu Kosovu i Metohiji gotovo da i nema.
Citiraj
 
 
+13 #4 Seljim Krasnici 04-06-2015 14:26
Ovo je prava prica za Koha Ditore.
Citiraj
 
 
-3 #5 milos obilic 04-06-2015 14:37
Citiranje bosko:
Требао си отићи још једно пет векова у назад. Пронађи одакле су Немањићи и шта су све заузели борбом против Византије. Па са тим прцаљама правац на запад да то објасниш и Европи и Америци. Немају они појма о историји, и зато нас стално цвељају. А ако одеш још даље уназад (чињеницама које лансира "Сербона") видећеш да је и Исус био Србин, и Персијанци такође, ма цео свет је постао од Срба. Ваљда смо зато "Божји народ".

Ma ljudi najbolje je da idemo jos dalje u istoriju i da onda sa pravom italijanima kazemo gospodo ovo je vasa zemlja dodjite i uzmite je . pa ovde je rodjeno toliko rimskih imperatora.
Nemojmo se zavaravati. Zemlja je onog naroda koji je na toj zemlji danas. Ko nam je kriv sto smo porazeni i napustili Kosovo. Nemamo mi naroda za sve te bivse srpske zemlje.
Citiraj
 
 
+8 #6 bivsi student 04-06-2015 20:40
Svim prvoborcima iz 68g,cestitam 4 Jun,kada su dobili lepe batine ispod podvoznjaka u Bg,od narodne milicije.
Citiraj
 
 
+9 #7 Seljim Krasnici 04-06-2015 20:55
Miljos,u pravu si.Cije ovce toga i livada.
Citiraj
 
 
-27 #8 bosko 05-06-2015 06:42
Милоше Обилићу проучи мало историју из доба Римљана и видећеш да је у тој тадашњој војсци најмање било Италијана. Сви поробљени народи радо су ишли у римску војску јер су уживали све привилегије као и Римљани. Нису били у обавези да прихватају ни римске богове, већ су носили обележја својих Богова. Нисам историчар а много сам и заборавио, па не морам бити у праву.
Citiraj
 
 
+9 #9 Cezar 05-06-2015 06:57
Mora da si Bosko bio kod mene u vojsci,kada se ovako dobro secas.Ave Bosko
Citiraj
 
 
+6 #10 R.Pecelj 05-06-2015 11:15
Citiranje bivsi student:
Svim prvoborcima iz 68g,cestitam 4 Jun,kada su dobili lepe batine ispod podvoznjaka u Bg,od narodne milicije.


Zahvaljujem na čestitkama !!! :lol:

Ovako je Titova (a Boga mi i Boškova i ATEISTINA) milicija mlavila studente koji su tražili bolji i pravedniji socijalizam :





Ono što jes, jes na kraju se igralo Kozaračko kolo. ;-)
Citiraj
 
 
+3 #11 Посматрач 05-06-2015 11:36
Е мој Пецељу, шта то све вреди кад већина Срба има памћење нешто мало јаче од риба. Погледај око себе па ћеш видети колико међу нама има пре свега, Југословена, па онда "грађана света", "космополита" који не дају да се ишта иоле критички и аргументовано напише на ову тему. За њих је историја почела 1945. године, тако су их родитељи васпитали. Неистина хиљаду пута поновљена и медијски годинама бетонирана, постала је догма, арнаутска племена постадоше аутохтон народ а сада ево, многи у Србији сматрају да је пројекат "велика Албанија" сасвим у реду. О етничком чишћењу на КиМ које је озакоњено после Другог св. рата и које се полако приводи крају уз велико учешће корумпираних и издајничких олош елита под патронатом "западних пријатеља" не вреди много причати. Док Србе као зечеве убијају и боду ножевима на КиМ, Ваљево добија неколико пекара чији су власници Албанци са Космета. Наравно, њима не фали ни длака са главе, не сме ни да се деси јер није ни хришћански ни у традицији и моралу народа нашега краја, али постављам питање шта би било кад би неки Србин одавде отишао тамо и отворио неку радњу, колико би се задржао и шта би му се десило? На крају, све док Срби буду сматрали да је КиМ албанска територија, помака неће бити. Једино, ако наши суседи крену на север према Краљеву и Нишу, што је врло вероватно,волео бих онда да видим све заговорнике толеранције, поштовања људских права Албанаца. Њима је битно да "круг двојке" не буде угрожен, све остало није битно ни труда вредно.
Citiraj
 
 
+2 #12 bivsi student 05-06-2015 17:22
Ala su lepo tukli g.Pecelj.Jeste onda Tito omastio pendreke.Samo izgleda da nisu dovoljno tukli,pa sada ATEISTA i Bosko ne mogu da likuju.Vi ste hteli da smaknete Tita,da nam bude bolje?jeste li igrali kozaracko kolo,i jesi li i ti u tome ucestvovao.Ako jesi,onda su Vas gadno namagarcili,kao i mene.Imas li sliku sa onim brdom cipela?Pozdrav za saborca iz 68g.Zato ti sad volis Kralaj.
Citiraj
 
 
-22 #13 bosko 05-06-2015 17:42
Посматрач написао си овај коментар пре поднева, па ми се чини да се ниси добро умио. Причаш о историји која је почела после 1945 а заборавио си Чарнојевиће, који грдан народ одведоше са Косова. Такође сами Срби су 60-их година продавали земљу Шиптарима и за хектар продате у Србији куповали три хектара. Срби су сами без икаквог декрета вечито одлазили са Косова. Иначе слажем се да ће доћи до Краљева. Свака Шиптарска породица има по минимум 5-6 деце, а да не говорим да свака трећа има по 8-9-оро. Ако си жењен колико ти имаш? Тражи проблем у томе а не у неком другом. Ова влада је потписала споразум о заједничкој контроли границе између КМ и Србије. Зар ти се не чини да је то почетак признавања Косова.
Citiraj
 
 
-19 #14 Crni 05-06-2015 18:00
[youtube]https: //www.youtube.com/watch?v=ikpNK4jJie8[/youtube]

Ima poneko sa dobrim pamcenjem g-sn Pecelj.
Citiraj
 
 
0 #15 Seljim Krasnici 05-06-2015 18:09
Mirdita sok Bosko.U pravu si.
Citiraj
 
 
-23 #16 bosko 06-06-2015 07:00
Тунга тијета шок Сељими. Ћу шије. Аје мир?
Та генерација 68-е била је безкрвна. Почела је са НЕ а у року пар сати постала је ДА. Имао сам прилике да разговарам са студентима и они сами су се смејали, и нису знали шда раде. Једноставно су прихватили демонстрације студената из Европских држава, више као солидарност са њима. Студенти у Европи су се тада борили (условно) против капитализма, а у Југославији, нису ни знали шта хоће.
Пецељ ја сумњам да си ти тад добио батине, јер ниси тип борца за прве редове. Више му дођеш као позадинац, а можда ниси ни излазио на улицу него си са прозора гледао гужву.
Сви ти који се данас праве јунацима и неке тадашње малокрвне поступке дижу у идеалистичка небеса, су по завршеном школовању ставили кравате око врата и заборавили идеје из 68-е. Сада покушавају да ту годину представе као годину свог јунаштва, идеализма, неприхватања идеја социјализма.
Чини ми се да учесници догађаја из 68-е сад покушавају да свoј живот представе као неку борбу за данашњу демократију.
Много им хвала нас оваквој демократији.
Citiraj
 
 
-2 #17 bivsi student 06-06-2015 09:14
Ma nema nista bez pendreka.On je rodjen za demokratiju,bez njega nema demokratije.Na ovim slikama su sve studenti iz ko zna kojih zemalja.Nema ovde Srba,izuzev milicije.Svi Srbi su bili za Tita,a bogami i za Drazu.
Citiraj
 
 
-2 #18 R.Pecelj 06-06-2015 12:22
Boško, sve si ti to karikiro, što se i očekivalo od tebe.
Tačno je da su se studentske demonstaracije iz Evrope prenele i na naš teren.
Međutim, ja sam već rekao da su studenti tražili bolje uslove studiranja i bolji i pravedni socijalizam. Zašto to kažem ?

Kada je kolona iza ponoći krenula iz Studentskog graga, prolazeći pored višespratnica na Novom Beogradu gde je narod izašao na prozore, vikalo se "Dole crvena buržoazijo" To puno govori jer su već bile prisutne socijalne razlike između slojeva stanovništva.
Dolaskom pred podvožnjak, na pruzi je bio parkiran dugačak teretni viz i videlo se da dalje ne može. Kad su gurnuta vatrogasna kola,donekle zapaljena, vrata vagona su se otvorila i započela je iz njih pucnjava preko glava studenata koji su se u haosu dali u beg. Na putu ka Studentskom gradu sačikivala ih je narodna milicija i radila šra je trebalo. :lol:
Tako je sve to počelo.
I nije to trajalo par sati, kako ti Boško navodiš, već čitavih ko 10 dana. Vlast nije znala šta da radi, podbunjivala je narod po unutrašnjosti protiv studenata preko medija, slati su telegrami podrške Titu i Partiji (oproban metod) a sam Tito je čutao i tek posle desetak dana je dao formalnu podršku studentima i to se smirilo. Kažem formalnu, jer su studentske vođe završile u zatvoru aprofesori koji podržavali studente su isterani sa fakulteta.
Da li sam ja bio napred ili pozadi, da li sam dobio batine ili ne, to i nije toliko bitno. Bitno je da se zatalasala žabokrečina !!!
Da li je generacija 68 bila beskrvna, to ostavi da drugi procene.

Uostalom , ti znaš Boško da sam ja kao simpatizer Kralaj i Monarhije bio ubačen u redove SKJ i da sam kao takav morao biti prisutan na radnom zadatku.... :lol: :lol: :lol:
Citiraj
 
 
-2 #19 R.Pecelj 06-06-2015 12:27
Citiranje Crni:
[youtube]https: //www.youtube.com/watch?v=ikpNK4jJie8[/youtube]

Ima poneko sa dobrim pamcenjem g-sn Pecelj.


Crni, nije ti dobar ovaj link. Ne može da se otvori.
Nemoj koristiti alatke koje nudi portal.
Idi sa copy linka na youtube(ono gore) i onda prenesi sa paste na polje za komentar.
Citiraj
 
 
-1 #20 bivsi student 06-06-2015 16:17
E moj Pecelj,sa kime se ti objasnjavas.A da si r...... komuniste iz nutra,vala jesi.Ali to smo naucili od njih 68g.
Citiraj
 
 
-23 #21 bosko 06-06-2015 18:54
Није тачно да сте се са полицијом јурили 10 дана. А смирило се све када је Влаховић онако без ноге стао истред студената. Упореди оне услове са овим данашњим, па процени против чега сте се бунили. Тада сам ја радио по 10-12 сати дневно да би се ви бесплатно школовали и то на факултету по 7-8 год. Није то пропаганда него истина.
Што се тиче монархије 90-их слушао сам Драшковића како се залаже за монархију из све снаге а касније у тој истој емисији вели како је највеће демократско достигнуће буржоаска револуција у Француској, а они убише краља. Из те револуције је и монолог Жигона.
П.С. можеш да прочаш шта хоћеш али ја сам само на страни радника јер сам цео свој радни век са њима провео.
Citiraj
 
 
-2 #22 bivsi student 06-06-2015 19:03
Kako protiv cega smo se bunuli,protiv crvene burzoazije,koja je 90g isplivala na videlo.Pa i sada vladaju crveni burzuji,njihovi sateliti.Draskovic je bio u kabinetu Mike Spiljka,nije valjda i tada bio za Kralja?On je poturen od crvenih.Sta je bilo sa aristokratijom za vreme Kralja,i sto ih sada nema.Nego su crveni pravili svoju burzoaziju od gologuzije,dok smo se mi skolovali.Steta sto tada to nismo doveli do kraja,nego kozaracko kolo sa stranim placenicima.
Citiraj
 
 
-4 #23 R.Pecelj 06-06-2015 21:00
Moram te citirati Boško :
"Та генерација 68-е била је безкрвна. Почела је са НЕ а у року пар сати постала је ДА."
Počeo si da izvrćeš stvari. :-) Sukobi sa policijom su trajali oko dva dana a demonstracije oko 10 dana.
Zašto se demonstrilalo, lepo sam ti rekao. Na fakultetima je pisalo "Crveni univerzitet Karl Marks" ? Pa ti vidi !
Evo i zahteva,da ne misliš da izmišljam :



To što si radio 10-12 sati, radio si za tvoju porodicu a ne za mene jer su mene izdržavali moji roditelji svojim radom.

Izgeda da si puno toga zaboravio jer ne bi ni pominjao Vlahovića. Posle njegovog razgovora sa studentima kod podvožnjaka, završilo se ovako :



Dobro bi bilo da i ovo pročitaš iz Politike :

http://www.politika.rs/rubrike/Tema-nedelje/revolucija-68/CHetiri-decenije-od-studentskog-protesta.lt.html
Citiraj
 
 
-9 #24 Crni 07-06-2015 00:08
Citiranje R.Pecelj:
Citiranje Crni:
[youtube]https: //www.youtube.com/watch?v=ikpNK4jJie8[/youtube]

Ima poneko sa dobrim pamcenjem g-sn Pecelj.


Crni, nije ti dobar ovaj link. Ne može da se otvori.
Nemoj koristiti alatke koje nudi portal.
Idi sa copy linka na youtube(ono gore) i onda prenesi sa paste na polje za komentar.

Dobar je g-sn Pecelj link. Ne valja "alat". Ko zeli da vidi nek ode na youtube pa nek gleda, a administrator nek sredi "alat" da normalno funkcionise.
Citiraj
 
 
-23 #25 bosko 07-06-2015 06:36
Опет ти идеализујеш тадашња догађања, стављајући их у функцију борбе за неку правду.
Кад сам рекао о раду нисам мислио на мене него на све запослене. Њихово тражење је само покриће за глупости које су чинили. Студирају годинама а онда траже боље услове за раднике. У томе је шарена лажа. Нису тебе (осим ако ниси ванредно студирао) школовали родитељи као данас што школују. Данас се испрси пар стотина хиљада дин. па на факултет, па кад га завршиш (није важно за колико година) онда хајде кући и чекај да ти деда и баба приме пензију, јер за тебе нема посла.
Док су у иностранству тражили хуманији капитализам, овде су тражили хуманији социјализам, другим речима, тамо су студенти тражили хлеб а ви овде погаче преко хлеба. Тако треба гледати на ствари. Сви ти студенти који су тада викали "црвена буржоазија" почетком 90-их били директори фирми, на власти у локалу или у државним функцијама. Они су нас данас довели до неке много опасније буржоазије. Радници су без посла, а који раде половина не прима плате, а остали неку мизерну цркавицу.
Још нешто те демонстрације су у каснијим догађајима на Косову биле покриће за све оно што се дешава данас. Ја сам тада био на Косову и 28 новембра 1968 са приштинског факултета пошле су демонстрације са истим захтевима, да би се касније преточиле у нешто друго.
Ово сам морао да напишем као да нисмо излазили из оквира текста.))))
Citiraj
 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži


 
 



Valjevo - Lajkovac - Beograd
05;  06;  07;  08;  09;  10;  11.15;  12;  14.15;  15.45;  18;

Valjevo - Ub - Beograd
05.30;  06.45;  7.45;  09; 10;  12.30;  13.30;  14.30;  16; 17;  16.50;  18;  19;

Valjevo - Novi Sad

07; 10.;  12.45 (izuzev nedeljom),  18.50;

Valjevo - Niš

16;  17.30

Valjevo - Kragujevac
08;  16;
 
Autobuska stanica Valjevo 014/221482
Evropa bus 014/232 128

TAKSI PREVOZ U VALJEVU / TAXI STANICE

ALKO taxi  014/ 243 003 
HALO taxi  014/ 290 029
KULA taxi  014/ 290 290  
MAXI taxi   014/ 222 111  
PATAK taxi   9701
PINK taxi   014/ 29 29 29
RAVNOGORAC taxi  9704 
RADIO MOBIL taxi  014/ 215 000  
VALJEVO taxi  9702

Valjevo-Beograd Centar (Prokop)
4,35;  06,00;  09,06;  12,27;  17,007;  19,59;

Valjevo-Beograd
05,04;  18,24;

Valjevo-Bar
10,47;  22,48;

Železnička stanica Valjevo   014/221697

Divcibare Ski Resort
2012 © Akter Design | Pravila korišćenja